نحوه استفاده از جاپودری لباسشویی | آموزش ریختن پودر، درآوردن و تمیز کردن جاپودری
نوشته شده توسط : hi

یکی از مهمترین مراحلی که در هنگام استفاده از لباسشویی مورد اهمیت است، ریختن پودر در جاپودری ماشین لباسشویی و یا ریختن نرم کننده در قسمت مخصوص نرم کننده جاپودری است. بسیاری از افراد استفاده درست از جاپودری لباسشویی خود را نمی دانند. ممکن است این اتفاق به خاطر بخش های مختلف جاپودری یا طراحی گیج کننده آن باشد که در برخی مدل های لباسشویی حالتی لوکس به خود می گیرد. برخی نیز در نحوه پر کردن پودر یا نرم کننده و میزان مناسب آنها دچار اشتباه می شوند.

در این مطلب به نحوه استفاده از جاپودری ماشین لباسشویی و نکاتی در رابطه با چگونگی استفاده و میزان استفاده از هر یک از مواد شوینده در لباسشویی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از این پس بدانید که چه چیزی را در کدام بخش و به چه میزان استفاده کنید. همچنین در رابطه با نحوه درآوردن جاپودری لباسشویی و طرز تمیز کردن جاپودری نیز به شما آموزش های لازم را خواهیم داد. زیرا یکی از مهمترین نکاتی که در نگهداری لباسشویی باید به آن توجه نمود که همچنین در کیفیت شستشوی لباسها نیز موثر است، تمیز کردن و نظافت جاپودری لباسشویی پس از چندین مرتبه استفاده از دستگاه است.

توجه کنید که استفاده از جاپودری و نحوه پرکردن جاپودری لباسشویی در برندهای مختلف مشابه است. لذا می توان از مطالب این مقاله در استفاده و پرکردن جاپودری لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش، حایر، آبسال، اسنوا و سایر برندها بهره گرفت. همچنین نحوه درآوردن جاپودری لباسشویی در مدل های مختلف متفاوت است. اما در این مطلب، آموزش خارج کردن جاپودری لباسشویی تعدادی از رایج ترین مدل ها را برای شما آماده کرده ایم. نحوه تمیز کردن جاپودری لباسشویی نیز به برند دستگاه شما مربوط نمی باشد.

نحوه استفاده از جاپودری ماشین لباسشویی

طرز استفاده صحیح از جاپودری لباسشویی بسیار حائز اهمیت است. استفاده صحیح به معنای این است که بدانید کدام ماده را در کدام بخش از جاپودری و به چه میزان بریزید و همینطور بعد از چه مدت به تمیز کردن و نظافت جاپودری لباسشویی خود اقدام کنید. معمولا محفظه جاپودری ماشین های لباسشویی به یا 4 بخش تقسیم می شوند که هر یک از این بخش ها باید با ماده مخصوص به خود پر شود. در ادامه آموزش پر کردن بخش های مختلف جاپودری لباسشویی را برای شما قرار داده ایم.

نحوه پر کردن جاپودری لباسشویی از پودر

معمولا پودر شوینده انتخاب اکثر افراد برای شستشوی البسه است. در این صورت باید نحوه ریختن پودر در جاپودری لباسشویی را به خوبی یاد بگیرید تا بهترین نتیجه شستشو را از ماشین خود دریافت کنید.

پودر شوینده را باید در بخش اصلی و یا بخشی که مربوط به پیش شستشو یا آبکشی است، بریزید. بخش اصلی که بزرگترین بخش جاپودری است، معمولا با علامت II و بخش پیش شستشو با علامت I مشخص می شود. این دو بخش در تصاویر به ترتیب با شماره 1 و 2 مشخص شده اند.

نحوه ریختن نرم کننده در جاپودری لباسشویی

برای ریختن مایع نرم کننده در داخل جاپودری ماشین لباسشویی، دقت کنید که به اندازه و تا خط مشخص شده که مقدار ماکزیمم را نشان می دهد، بخش مخصوص به نرم کننده را پر کنید. معمولا بخش نرم کننده با عبارت Softener و علامت یک ستاره (*) مشخص می شود که در تصاویر با شماره 3 تعیین شده است.

در برخی از مدل های لباسشویی برای ریختن سفید کننده یا مشکین تاژ در جاپودری لباسشویی نیز بخش جداگانه ای طراحی شده که با شماره 4 در تصاویز مشخص است. در این بخش ها نیز می بایست مایع شستشوی مخصوص شستن البسه رنگی را تا حد مشخص شده و نه بیشتر از آن پر کنید.

نحوه ریختن مایع شستشو در جاپودری لباسشویی

در سالهای اخیر استفاده از مایع شستشو به جای پودر رواج بیشتری یافته است. در ماشین لباسشویی استفاده از مایع شستشو در محفظه جاپودری با قرار دادن شاسی مخصوصی از جنس پلاستیک در داخل بخش اصلی که پودر در آن ریخته می شود، امکان پذیر است. بنابراین محل ریختن مایع شستشو در ماشین لباسشویی همان جاییست که پودر را می ریزید. یعنی در صورت استفاده از مایع، شاسی را در بخش شماره 1 قرار داده و تا خط ماکزیمم (MAX) و یا کمتر پر می کنید و در صورتی که قصد استفاده از پودر را داشته باشید، آن را برمی دارید.





:: برچسب‌ها: تعمیر یخچال ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیراتچی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: